pátek 29. února 2008

Jak tu byla Vjééé

A máme za sebou první návštěvu... Tedy, my jsme nebyli nikde, ale přiletěla za námi naše velmi dobrá kamarádka z ČR!!! V době, kdy v Přerově probíhali jarní prázdniny a ona tedy měla "pracovní volno", zpříjemnila nám pár dnů v Anglii. Vzali jsme ji na nám již známá místa, ale také jsme pár nových míst objevili. Dva dny jsme strávili v Londýně, kde jsme navštívili "Ice bar", tedy bar z ledu. A to doslova. Ledové židle, ledové stoly, ledový bar, ledové stěny, ledové dekorace, skleničky z ledu, jen barmani a pití bylo "živé". Při nedělní ranní kávě na Covent Garden, místem známým především vystupování pouličních umělců, jsme potkali nečekanou návštěvu z ČR. Více ve fotkách.
V dalších dnech se nám podařilo objevit "ráj na zemi", za který považujeme místo ne příliš daleko od nás, které by se hravě mohlo stát nebo už stalo místem pro natáčení různých dobrodružných snímků...Od Pirátů z Karibiku až po Zachraňte Willyho. Každopádně jsme tam narazili na pár přírodních úkazů, které u moře jen tak nepotkáte...
Fotky TADY

3 komentáře:

jakudo řekl(a)...

Jen takový technický dotaz. KAždý určitě zná slavný český film Obecná škola a scénu, jak studenti, i přes poučení v rozhlase, že nemají olizovat zmrzlé věci....se přesto přilepily.
Neměli jste problém s těmi skleničkami nebo teda spíš ledničkami (nejsou ze skla, ale z ledu přeci;)) a jejich přilepením k pusám?

panMara řekl(a)...

Ano, jde vidět, že jsme rodina. Olíznout si stěnu bylo totiž to první co mě napadlo a kupodivu jsem se nepřilepil, ale asi za 20 minut jsem si do své skleničky vylízal hezkou díru :-)

jakudo řekl(a)...

ta stěna mě taky napadla, ale nedokázal jsem si představit, jestli to tam někde šlo jen tak olíznout, tak jsem se zeptal na skleničku, která byla pravděpodobnější;)