sobota 16. února 2008

Jak jsme slavili narozeniny...

Mara měl narozeniny....původně jsme o tom ani nechtěli psát, ale stalo se několik hezkých věcí, za které musím alespoň prostřednictvím těchto stránek ještě jednou pořádně poděkovat.
Tak za prvé jsem byl v pátek, 15. února asi ve 2:30 vzbuzen, a to září dvaceti dvou svíček, které se náhle ocitly v našem pokoji. Byly zapíchnuté do naprosto krásného, velkého a chutně vypadajícího dortu, jehož vůně se linula po celé místnosti. Po asi 5tém opakování písně "Happy Birthday" jsem se vzbudil a zjistil, že jsem zase o rok starší.. Jediné na co jsem se zmohl byl větší a mířený výdech z mých úst, čímž jsem sfoukl všechny svíčky, znovunavrátil tmu a zajistil si tak bezstarostné dospání až do rána. Jeden můj velký dík tedy patří JITUŠCE, která v noci tajně pekla dort...
Dokonce mi přišlo i pár přání z ČR, za které taktéž mnohokrát děkuji. Mám je vystavené na poličce, a každý den se na ně dívám. Mezi nimi však byl také obálkobalík s šestnácti známkami za 7,50Kc, což už samo o sobě vypadalo k nakousnutí. Obálkobalík přišel z JAMU od mých dramatických spoludruhů.. Nu a uvnitř jsem našel přání s krtečkem, 4 cdečka plná fotek a videí, vzpomínek a spoustu udělané práce, kteroutož mí spolužáci za minulý semestr prošli. Bez jejich dovolení si dovoluji jednu práci publikovat, a to loutkové divadlo s loutkami vlastní výroby, tentokráte na motivy pohádky Dlouhý, Široký a Bystrozraký...více ve druhém, spodním videu..

Další "neočekávané" přání přišlo z Jižní Koreji, kde se nachází Kuba, bratranec, o kterém jsem se již dříve zmiňoval. Čekal jsem všechno. Přání, nepřání, obrázek, video cokoliv k narozeninám, ale to, co jsem dostal, mě dostalo... :-) Bylo to poprvé v životě, co jsem slyšel Kubu zpívat. A to není vše... Na celosvětově známou písničku Happy Birthday mě Kuba zazpíval korejský text (pravděpodobně překlad) této skladby...za což před ním skláním hlavu dolů

A také přišlo spoustu mailů, telefonů, skypehovorů, icq zpráv a dalších vzkazů, za které VŠEM MOC DĚKUJI.

Mějte se hezky tam v ČR, užívejte nového prezidenta :-) a mějte se dobře.

Obr. nahoře: Byl focen 15.2. něco kolem půl třetí ráno...
Obr. dole: Slavnostní Mara, slavnostní dort, slavnostně prostřená tabule, aneb fotka pro babičku z Rymic, ostatně jako každý jiný předešlý rok...

Před spuštěním videa doporučujeme vypnout hudbu, která na našich strákách patrně v tuto chvíli hraje, a to uděláte v přehrávači vpravo.

Toto video slouží jako záznam a důkaz toho, že Kuba z Jižní Koreji umí zpívat.




Další video je ukázkou práce studentů 2. roč. dramatické výchovy Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. Před rokem vytvářeli loutky a před půl rokem se s nimi začali učit hrát. Toto je výsledek.

2 komentáře:

jakudo řekl(a)...

Tys tam to video fakt dal:D
Ztrapnění před celým národem, který čte Tvé stráky:D

Ještě jednou vše nejlepší Máro;)

panMara řekl(a)...

hele, tedka u nas bezi ten xfactor...neco jako superstar...mozna, kdbych to tam poslal, tak by jsi nejakou cenu mohl dostat,hmm??